Top

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk de veel gestelde vragen hieronder. Als uw vraag er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen door onderstaand contact formulier in te vullen. Wij proberen uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen op het nummer: 070 212 46 93. 

 

Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan zeker! Tijdens het bestelproces vult u bij punt 2 uw eigen gegevens in, dat wordt het factuuradres. Bij punt 3 kunt u apart invullen wat het afleveradres moet zijn. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als u iemand iets kado doet en het rechtstreeks wilt laten bezorgen.

Wat zijn de bezorgkosten?
Boven de € 100,--  betaalt u helemaal geen bezorgkosten in Nederland. Bij een bestelling onder de € 100,-- betaalt u € 7,50. Pakketten worden verzekerd geleverd, dat wil zeggen dat elk pakket verzekerd is door de bezorgservice tot een bedrag van 500 euro. Polyester beelden worden bezorgd door onze eigen bezorger. Zodra uw bestelling bezorgd wordt moet u tekenen voor goede  ontvangst. 

Voor bestellingen die in België worden bezorgd wordt €14,95 in rekening gebracht. Bestellingen naar België zijn gratis boven de € 120,--. Polyester beelden worden op dit moment helaas niet bezorgd in België, omdat we dat met eigen vervoer doen.

Ik heb een fout gemaakt tijdens de bestelling, wat nu?
Indien u een fout heeft gemaakt tijdens de bestelling en deze wilt wijzigen of annuleren, neemt u dan zo snel mogelijk contact op via het onderstaande contactformulier. Vermeld uw naam en factuurnummer en eventueel uw telefoonnummer, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Indien u te laat reageert kan het zijn dat de bestelling al onderweg is, dus reageer het liefst binnen een half uur nadat u de fout gemaakt heeft.

Ik wil liever niet online betalen, kan ik dan toch een bestelling doen? 
Jazeker, dat kan. Alhoewel een betaling met iDeal binnen de beveiligde website van uw eigen bank werkt, kan het zijn dat u liever niet online betaald. In dat geval kunt u eenvoudig in het bestelproces bij punt 4 (betaalwijze methode) aangeven dat u een betaling vooraf wilt doen. U krijgt dan automatisch bericht met de bankgegevens en factuurnummer zodat u het handmatig kunt overmaken. Zodra de betaling is ontvangen wordt de bestelling verwerkt.

Ik heb een fout gemaakt en teveel overgemaakt. Wat nu?
Als u per ongeluk met een handmatige overschrijving teveel betaald hebt wordt uiteraard het verschil direct terug geboekt. Wel is het handig dat u even een bericht stuurt via onderstaand contactformulier zodat het niet aan onze aandacht kan ontsnappen. Indien u een rekening hebt bij de Rabobank ziet u de terugboeking direct. Bij andere banken kan het een paar dagen duren voordat u het in uw bankoverzicht ziet.

Kan ik ook grotere hoeveelheden bestellen?
Uiteraard kunt u ook grotere hoeveelheden bestellen, bijvoorbeeld als u relatiegeschenken wilt geven aan uw personeel of een leuk beeldje in een kerstpakket of ander extraatje wilt geven. Indien u grotere bestellingen wilt doen kunt u contact opnemen voor de mogelijkheden om staffelkorting te krijgen.

Kan ik de bestelling retourneren?
Wettelijk is bepaald dat u binnen 14 dagen na ontvangst de betaalde kosten terug kunt krijgen indien u toch besluit de bestelling niet te willen houden. Indien u het terug wilt sturen kunt u dat doen door uw pakket aan te bieden bij PostNL en aangetekend te versturen. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?
Boeddha-kado neemt de grootste zorgvuldigheid in acht bij de verpakking en verzending van uw bestelling. Mocht uw bestelling toch beschadigd aankomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem op te lossen.

Zijn mijn klantgegevens veilig bij Boeddha-Kado.nl?
Ja, uw gegevens zijn veilig bij Boeddha-Kado.nl. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling en verzending van uw bestelling. Ze zullen nooit doorgegeven worden aan derden.

Ik heb een klacht over de producten of service van Boeddha-Kado.nl. Wat moet ik nu doen? 
Bij klachten kunt u in eerste instantie contact opnemen met de klantenservice van Boeddha-Kado.nl. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: info@boeddha-kado.nl. Onze klantenservice probeert altijd een passende oplossing te vinden voor uw probleem. Mocht dit toch niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik mijn beeld extra beschermen tegen zon/regen/vorst?
De meeste beelden op onze webshop zijn gemaakt van fiberclay. Vanuit de fabriek wordt hier een beschermend laagje overheen gespoten die het beeld vorst- en regenbestendig maakt. Toch kan het na verloop van tijd gebeuren dat het beeld verkleurd of dat de bescherming minder wordt. Om het beeld extra te beschermen kunt u het bewerken met blanke lak. Doffe lak is de beste optie, deze kunt u bij het tuincentrum kopen. Test eerst op de onderkant of hoe de lak uitvalt op het beeld. 

Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?
Al uw vragen of opmerkingen kunt u sturen met onderstaand contactformulier. Wij stellen het zeer op prijs als u feedback of positieve kritiek geeft zodat wij onze webshop en onze service kunnen verbeteren. Ook eventuele klachten kunt u met dit formulier melden. We zullen in de meeste gevallen nog dezelfde dag reageren. Wij vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten krijgen en houden.

 
@